مردم ژاپن
 
سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 16:7 ::  نويسنده : مظفر نامجو

بعد از قطع برق مردمی که داخل سوپرمارکتها و فروشگاههای بزرگ بودند به آرامی همه چیز هایی را که در سبد خریدشان قرارداده بودند سر جایشان برگرداندند و به آرامی از فروشگاهها خارج شدند!

مسئولان شهر جلوی مردم تعظیم می کنند و معذرت می خواهند به خاطر اینکه سونامی شده و ما نتوانستیم بهتر از اینها از شما مراقبت کنیم!

عکسهایی از مدارس صحرایی شهر فوکوشیما منتشر شد. با نهایت شرمندگی سالن ورزشی را پارتیشن زده  و به صورت کلاسهای مجزا با حداکثر 15 دانش آموز در آورده بودند. نکته اینکه همه کلاسها دارای ال سی دی 32 اینچی بودند. وزیر آموزش و پرورش هم توی رسانه ها عذر خواهی کرد و قول داد بزودی حداقل امکانات را برای دانش آموزان مهیا کند!

باز گرداندن میلیاردها ین پس از سونامی!!!!!!!

به گزارش خبرگزاری آلمان ، مردم ژاپن که در ماههای گذشته ،بحران سیل ،سونامی و نشت مواد رادیواکتیو را پشت سر گذاشته اند، بیش از 3.5 میلیارد ین پول را که در مناطق سیل زده یافته به دولت بازگردانده اند! همچنین 5700 گاوصندوق پیدا شده پس از سیل که حاوی بیش از دو میلیارد ین بوده به دولت تحویل داده شده است!

سخنگوی پلیس ژاپن اعلام کرد مردم و داوطلبان همچنان کیف پولهای پیدا شده را تحویل می دهند و تا کنون 96 درصد مبالغ پیدا شده به صاحبانشان بازگردانده شده است!

زلزله و سونامی در ژاپن که در ماه مارس رخ داد حداقل 20 هزار کشته و هزاران نفر بی خانمان بر جا گذاشت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







فنی | مهندسی | صنعتی | آموزشی | برق
درباره وبلاگ

مطالب برقی|صنعتی|آموزشی|موفقیت و ...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فنی-مهندسی و آدرس 7skyelectric.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 46437
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1